Re: jakie lacze

Autor: Marek Wodzinski <majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 13:42:25 MET DST

On Mon, 19 Jun 2006, Piotr Suchowski wrote:

> Bo sprzet bedzie twoja wlasnoscia, a nie pana kunta-kinte z Kazachstanu?

i?
Wolę pana kunta-kinte, bo jak się coś zwali, to on musi naprawić, a nie ja
jechać za granicę z drugim serwerem, bo diabli wiedzą co się stało. Nie
wspominając już o czasie reakcji.
Rozbudowa serwera też nie boli, bo składam zapotrzebowanie i tylko płacę
więcej za wynajem. Nie muszę się martwić, że mam jakiegoś złoma do
opchnięcia, który jeszcze się nie zdążył zamortyzować, a jego wartość
rynkowa już jest nikła.
No chyba, że masz przyjazne datacenter 'za rogiem' i w szafie poniewierają
Ci się zapasowe serwery rackowe...

pozdrawiam

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg