Re: jakie lacze

Autor: Marcin Kowalczyk <kowalma_at_usun.to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 13:49:58 MET DST

PioBia napisał(a):

> Nie nalepiej to wszystko opisałem, chcę zacząć od jednego serwera,
> gdzie użytkowników będzie 40-50. Zdaję sobie sprawę, że nie
> zabrzmiało to najmądrzej. Wkurzam się, jeśli ktoś nie potrafi
> napisać: "nie, nie wystarczy, bo...", tylko pisze "czy to żart, czy
> upadłeś na głowę". To nie jest sposób to prowadzenia spokojnej
> dyskusji. Wtedy odechciewa sie zadawać pytania, a chyba po to są
> listy.

DSL się nie nadaje do hostingu, lepiej wstaw jakąś maszynę do DataCenter
albo dogadaj się z jakimś lokalnym ISP o wstawienie serwera do jego
serwerowni.
DSL na usługi hostingowe się nie nadaje, ze względu na kiepskawą
przepustowość, problemy z nawiązywaniem nowych połączeń przy dużym
wysyceniu uploadu, oraz przy dużej ilości pakietów.