Re: jakie lacze

Autor: Mateo <mateo_at_ip24.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 11:45:04 MET DST

PioBia napisał(a):
> Cześć
>
> Dlatego zacząłem rozważać podpięcie własnego łącza i serwerów.
> Wtedy w miarę zwiększenia ilości użytkowników odpowiednio
> dostosuję komponenty. Tylko ksozty np. Frame Relay/ATM są na małe
> przedsięwzięcie zbyt wysokie. Stąd pytanie o DSL.

DSL sie nie nadaje (do hostowania)

masz 3 opcje:
- kolokacja, czyli Twoj serwer w czyjejs serwerowni
- serwer dedykowany, czyjs serer w czyjejs serwrowni, ale do Twojej
dyzpozycji
- serwer wirtualny

ale sadze ze najwiecej wyczerpujacych informacji dostaniesz na forach
gdzie siedza ludzie "w temacie
bylo jakies forum, AFAIR webhostingtalk.pl czy cos - pogoogluj

--
Mateo