Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 19:01:16 MET DST

Użytkownik "Michal Dymel" <dymel@NOSPAM.ip-exchange.de> napisał w
wiadomości news:448d350b$1@news.home.net.pl...
> Witam serdecznie,
> Chcialem napisac male sprostowanie - kolokacja polowy szafy z laczem
> 50Mb/s kosztuje 'nieco' mniej niz 1600 euro miesiecznie.
> Zainteresowanych prosze o wyslanie maila na oferta -at- ip-exchange.pl
> Gwarantuje szybka odpowiedz ;)

Jeśli odpowiedź będzie też po niemiecku, tak jak strona ip-exchange.pl to
wielu może nie skorzystać. Ja, na przykład, nigdzie nie mogłem wejść, bo
trzeba pewnie zaznaczyć pole wyboru, a ja nie wiem co musiałbym
zaakceptować.
Poza tym - jak sprzedajecie Internet, to sprzedawajcie Internet, a nie
jakieś leżące ciemnoskóre piękności. Mnie tam odrzuca od takich dziwacznych
biznesów....

z.