bardzo off-topic, konwerter GbitSM

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 16:03:27 MET DST

hej,
ale żeby nie było jakoś super drastycznie offtopic, odpalam łącze do LIMu, a
konkretnie do PL-IXa i WIXa.
Technologia - LANE over ATM over SDH.

Problem: SDH ma interfejs SM, następnie patchord SM lub MM (leżą oba
rodzaje) i moduł 3c16977 (OC3/OC12 ATM Downlink) w switchu 3c SS 2 3300.
Moduł 3c16977 ma interfejs wielomodowy.
Interfejs ten dogaduje mi się bez problemu z interfejsem SM w Fore ASX200BX,
ale nie chce się dogadać z SDH, to znaczy ja widze link, ale SDH mnie nie
widzi niezależnie od ilości tłumików.

Rozwiązanie: Przelutowanie modułu optycznego w 3c16977 na SM.

Ponieważ moduł miał opcje 622Mbit, to moduł który tam wlutuje musi pochodzić
z konwertera Gigabitowego.
Konwertery są dostępne, ale nie zawsze od ręki, stąd moje pytanie:

Posiada ktoś może na magazynie złomu uszkodzony (np. po burzy) konwerter
1Gbit SC SM (LX) który miałby sprawną optykę i jeżeli tak to czy ktoś chce
się go pozbyć ? Najlepiej ze śląska mógłbym w poniedziałek podskoczyć.

Niestety zależy mi bardzo na czasie, a taki konwerter będzie zapewne tańszy
niż nówka ;-)

Marcin