Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.

Autor: jass <jass_at__TIJ_TO_aplin.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 16:09:03 MET DST

Marek Wodzinski napisał(a):

> Żle rozumujesz. Najczęstszy scenariusz to: user od Ciebie siedzi na ircu
> czy innym czacie (i najczęsciej ma 'opa'), komuś sie to nie podoba i
> odpala armie zombie, żeby zrobić temu userowi od Ciebie takiego laga,
> żeby go wywaliło z irca (i zeby mógł wtedy przejąć kanał). Niestety, ale
> powiązanie sterowania tych zombie z userem na ircu nie masz jak
> sprawdzić...
> Naprawdę sprawdź co robi ten Twój user, bo święty to on nie jest.

tak wytnijmy irc bo czasami może się zdarzyć że user naszej sieci ma @
na jakimś kanale i zechcą za to rozwalić nam sieć,

www też trzeba wyciąć bo masa tam porno i pedofili a to użytkownikom też
   szkodzi i idą na ulice i modrują dzieci

a i porcie 25 nie zapominajmy bo przecież przez niego też masę spamu się
przetacza, a spam jak wszyscy (oprócz tych zarabiających na nim) jest zły.

                           jaSS