Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 19:36:05 MET DST

topek pisze:

> To po cholere kazesz mu irca wylaczac, skoro to jego atakuja a nie on...

No właśnie dlatego. Przytłaczająca większość (D)DoSów to efekt
kłótni/banów/czegokolwiek w IRCnecie.

> No jezeli chodzi o SYN-flood (o ktory pytal autor) - to z udp raczej
> syn-flooda nie zrobisz :)

Syn-floody to się limituje per sec, czy per min, a nie ogólnym limitem.
A co do udp, to jasne, że nie syn, ale jakie to ma znaczenie? Efekt ten
sam. Zresztą limit na końcówce przy ataku z zewnątrz i łączu kilka
mbit/s i tak nic nie da.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl