problem z ciaglym atakowaniem lacza.

Autor: michal <szipluk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 22:50:51 MET DST

Mam ostatnio problemy z laczem ktore jest co jakiś czas przewaznie po 15
atakowane SYNFOOD'em i inymi pakietami UDP.
Efektem jest brak możliwości kozystania z łącza.
Posiadam 4Mbit FR z TPSA w LB.
Podpięty pod modemy router CISCO 3600.
W trakcie ataków nawet on tego nie wytrzymuje i wchodzi w stan resetu.
ALe nie o tym chciałem pisać.

CHodzi mi oto jak skutecznie działać aby uchronić się od tego.
CO z tego że wyśle na abuse@telekomunikacja.pl i zablokują mi te IP
z których jest atak, działa to na kilka dni czasami godzin, potem jest
atak z innych IP. Trzy tygodnie temu poszedłem na policjie i złożyłem
powiadomnienie o przestępstwie wraz z logami na CD.
Minęło od tego jaki czas a ja mam znowu od 3 dni nawrót ataków.

Prosze o jakies rady jak działać.

Michał