Szukam dobrego dostawcy usług hostingowych

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 22:14:44 MET DST

Jak w temacie, mam nadzieję, że błachość problemu nie uszczerbi
elitarności tej grupy ;). Potrzebuję parę GB przestrzeni www, obsługi
kilku serwerów wirtualnych z PHP, MySQL w cenie ok 500-1000PLN/rocznie.
Serwisy nie będą obsługiwać aparatury medycznej podtrzymującej życie,
ale zależy mi na przyzwoitej bezawaryjności usług i własnym panelu
administracyjnym. Jak ktoś się obawia posądzenia o kryptoreklamę to może
być na priv, ale grupę oczywiście też czytam.
home.pl jest ok?