Re: Bledne dane na top100.pl?

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 02:00:44 MET DST

Steven Jurczyk napisał(a):]
[ciach]
> 2. Oskarzanie home.pl o podnoszenie sobie statystyki (lub obnizanie
> innym) przez ciebie jest troche nie na miejscu. Takie oskarzenie moze
> wyniesc firma, ktora znajduje sie na tej liscie, podposujac sie nazwa
> firmy/imieniem i nazwiskiem a nie anonim, ktory nagle sie pojawil w
> sieci... A jakos tu nie widze postow onetu, interii, AZ, netartu, kei
> czy kogos innego z czolowki ze top100 falszuje ich wyniki. Z tego co
> raczej zauwazylem firmy te od wielu lat zgadzaja sie z tymi danymi
> (czesto same je podaja w swoich materialach)...
[ciach]
> Ale najciekawsze jest to ze zawsze ta wirtualna osoba postuja z miasta
> Krakowa. Dociekliwym zostawiam ustalenie jakie firmy tam sie mieszcza :)

Wydało mi się (pomimo formy - bardzo pięknej i przejrzystej, której nie
neguję!), że odbijasz piłeczkę. Z jednej strony, jakoby home.pl nie ma
nic wspólnego z top100.pl (pod względem podbijania statystyk/własności),
z drugiej - wnosisz pod zastanowienie, jakie firmy mogą starać się
szkodzić (przywoływać ten wątek) na rzecz home.pl.

Myślę, że odpowiedzialni ludzie znajdą odpowiednie informacje, które
dotyczą omawianych witryn (statystykidomen oraz top100) i nawet nie
spróbują mieć jakichkolwiek pretensji. Inną sprawą są
(przyszli,ewentualni) klienci, którzy niekiedy nieświadomie klikają tu i
tam, znajdując te i inne podobne wątki (szkodzące firmom lub nie - co za
różnica?). Jak rzekłby Vonnegut - zdarza się i tak!

Pozdrawiam,
nie-anonim ;-)