Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Wojciech Skrzypinski 2 <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Mon 11 Apr 2005 - 22:39:13 MET DST

futszaK - osobowość socjoapatyczna wrote:

/ciach.../

> pokasowano czy zaprzestano udostepniac kazdemu ???

Wszystko jedno.

> a zapłacisz ???

Za dodatkowe 5-10 minut roboty dziennie ? (bo o tym mowie) Futszak, nie
rozsmieszaj mnie :) Nie popadajmy w skrajnosci - jeszcze raz powtarzam,
ze nie chodzi o wnikliwa analize, ale :
- minimum dobrej woli i dzialania
- wspolprace (czarna lista grup)
I tyle. Bedac administratorem news-servera zadalbym sobie nieco wiecej
pracy (sam z siebie, odrobina proaktywnosci poplaca pomimo ze niektorych
b. to dziwi), a bedac managerem w ISP po prostu wydalbym mu polecenie
przyjrzenia sie temu.

W.