Re: Siec osiedlowa

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 20:09:24 MET

Użytkownik "belfort4@nospam.o2.pl" <belfort4@o2.pl> napisał w wiadomości
news:675c.000010b6.41e7f3df@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Nie mogę nigdzie uzyskać szczegółowych odpowiedzi na temat sieci
> osiedlowej.Jakie będzie lepsze medium transmisyjne:skrętka,a może
> koncentryk,a
> może to i to jednocześnie???

dzisiaj koncentryk jest juz praktycznie niestosowany
czasami moze stanowic tania alternatywe dla swiatlowodu (potrzeba >100m i
<300m i nie ma specjalnie wysokich wymagan)

mamy jedna lokalizacje gdzie jest traktowany jako magistrala (250metrow) a
od hubow do klientow idzie skretka
co prawda to tylko 10 Mbit, ale na potrzeby Internetu wystarcza

--
pozdrawiam,
Mateusz