Re: Co się dzieje z THC.NET.PL

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:33:06 MET

[...]
> wyslal w ciagu 10min okolo miliona maili w caly swiat... Yahoo dzwonilo do
> serwerowni i niestety stalo sie jak sie stalo (zostalismy odcieci od
> internetu).... [...]
> Chcialbym zauwazyc, ze jezeli cos jest tanie to nie koniecznie musi byc
> zle... (tak juz nie jeden czlowiek zasugerowal). Drogi hosting rozni sie od
> taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej kieszeni, a my w
> THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....

Jasne, tylko mnie sie wydaje, ze dobry hosting posiada
mechanizmy zapobiegajace wysylaniu spamu, a drogi
hosting rózni sie tym od taniego, ze jak Yahoo zadzwoni,
bo costam im sie nie podoba, to sie im mówi, ze sprawa
zostanie wyjasniona a nie odlacza serwer - bo pieniadze
nie sa wkladane do kieszeni, tylko na rozwój wlasnej
serwerowni i lacz z BGP...

--
Mr.FX [ myryfykysy ]