Re: GTS - pytanie.

Autor: Komuch <ps_at_NOSPAM-ud.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 23:40:15 MET

Użytkownik "Tomasz Nowak" <tnowak@nospam.netventure.pl> napisał w wiadomości
news:cp59c6$27u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Heh, idź jutro rano do prezesa i powiedz mu uczciwie:
> - Panie prezesie, wydajemy na łącze do Internetu co miesiąc
> niemałą kasę i popełnia Pan duży błąd powierzając decyzje
> o zakupie pasma osobie, która się na tym nie zna.
> Zatrudnienie kompetentnego konsultanta w tym zakresie
> przyniosłoby firmie wymierne korzyści finansowe.

Heh, no tak ...
Nie obrażając nikogo - ale muszę to powiedzieć ...
Widać poziom wiedzy i umiejętności co niekórych ludzi na tej grupie jest na
tak wysokim poziomie, że już po jednym prostym pytaniu potrafią ocenić
poziom wiedzy innego człowieka.
Myślę, że prezes zanim mnie zatrudnił zasięgnął opinii o mnie u wielu
innych, nie ocenił mnie po jednym pytaniu.

Ja zadałem konkretne pytanie - nie chcąc na nie odpowiadać, nie trzeba było
wogóle zabierać głosu.

Sądzę że jeżeli wszyscy tutaj by mieli Pańskie podejście do pytających, nie
byłoby tej grupy, bo odpowiedzią na każde pytanie byłoby wytykanie
niewiedzy. Ja już taki jestem, że jeżeli czegoś nie wiem, to poprostu pytam.
Jeżeli moje pytanie było jakąś zbrodnią - to przepraszam bardzo.

Jednak odpowiedź już otrzymałem na maila, widać są jeszcze osoby, które chcą
się podzielić swoim doświadczeniem.

Z poważaniem