Re: Neostrada - nowinki od techika

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 21:51:17 MET DST

On Thu, 26 Jun 2003 05:51:05 +0000 (UTC), Piotr Chmielewski <chmielNOSPAM_at_mech.pw.edu.pl> wrote:
> Użytkownik "Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Ciekawe. I co niby bedzie po tym tygodniu? Stanie instalacja neostrad?

Wg montera tylko samoinstalacja. (sam szedl na zielona trawke)

> Z tego co wiem to na terenie Wawy infolinia zajmuje sie firma
> www.contactcenter.pl i raczej nie maja problemu z komunikacja.

Pozwole miec sobie inne zdanie. Ale to nie jest celem dyskusji.
Przyklad - w boku o samoinstlacji wiadomo bylo od polowy maja. W
infolinii do 1 czerwca - cisza, nikt nic nie wie.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        GG:2039793          fidor_at_pf.pl
Unless you're the lead dog, the view never changes.