Re: Zmusic TP SA

Autor: Piotr Chmielewski (chmielNOSPAM_at_mech.pw.edu.pl)
Data: Tue 24 Jun 2003 - 07:54:45 MET DST

Użytkownik "Jakub Zukowski" <no-spam_at_no-spam.com> napisał w wiadomości
> Witam,
> nie wiem jak zmusic TP SA aby naprawili mi SDI. Chodiz o to ze od 6 dni
SDI
> wiesza sie doslownie co 10 minut ! Czasami i restrartowanie polaczenia nie
> pomaga. Codzienie zglaszam awarie ale cos olewaja. Raz przyszedl monter
> wymienil terminal i poszedl lecz nic to nie dalo. Sprawdzali linie tez OK.

Moze to byc problem z programami p2p typu eDonkey, eMule i chyba takze
nowe wersje Kaazy - otwieraja one naprawde duzo polaczen i podobno
sprzet na polkach w centrali nie wytrzymuje tego. U mnie objawialo sie to
naglym "zdychaniem" polaczenia, modem sie nie rozlaczal, ale transfer
stopniowo spadal do zera a w okienku stanu polaczenia w Win pokazywalo
tylko setki bledow. Pomagalo zrestartowanie polaczenia ale problem
oczywiscie
zaraz wracal po uruchomieniu programiku do p2p. Dzwonilem 2 razy do TPSA
ale oni nic nie potrafili na to poradzic albo zwyczajnie olewali sprawe. Na
szczescie kumpel znalazl mi przyczyne tego problemu na jakims forum...

Pozdrawiam
Piotr