Re: Pytanie o providera: Edox4.net

Autor: Miernik (miernik_at_ctnet.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 15:30:14 MET DST

In article <MPG.194f1f1b8d4010f1989707_at_news.tpi.pl>, Rafal Strzelecki wrote:

> "Operator nie gwarantuje przepustowosci transmisji do zasobów dostepnych
> w sieci Internet oraz bezpieczenstwa przekazu informacji."

U kazdego operatora tak jest.

Co do przepustowosci, to chyba ze masz CIR, ale to tez jest nie do
wszelkich zasobow w sieci Internet, tylko co najwyzej do routera
brzegowego w sieci operatora u ktorego jestes podpiety.

> "Klient wyraza zgode na przeniesienie przez Operatora praw i obowiazków
> wynikajacych z Umowy na podmiot trzeci."

Firme mozna sprzedac, i jakby tego zapisu nie bylo, to w przypadku
gdyby sprzedawali/laczyli firme, to dali by Ci do wyboru: zgadzasz sie
byc obslugiwany przez nowego wlasciciela, albo umowa jest rozwiazana.

Moze firma jest tworzona po to by ja sprzedac, na przyklad jakiemus
wiekszemu (IPartners czy cos) i dlatego od razu maja taki zapis.

--
    Miernik         ________________________ jabber:miernik_at_jabber.gda.pl
__ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/      mailto:miernik_at_ctnet.pl