Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine_at_pld.org.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 08:16:28 MET DST

W artykule <slrnbe3mb2.si6.piaskowy_at_elmo.medianet.pl> Marcin Zięba napisał(a):

> Hm. Powiedzmy, że logi z tcpdumpa niech mają dziennie 2GB. Po uzyciu
2gb dziennie? logi z tcpdumpa? :> a co w nich będzie?
sam ruch www na 2mbitowym łączu u mnie to ponad 2gb dziennie. Do tego
dochodzą p2p, poczta, ...

> bzip2, 100MB.
Dane przesyłane siecią raczej są już skompresowane i 20krotnej kompresji
za ch.. nie wyciśniesz ;)

--
             Andrzej 'The Undefined' Dopierała
                 (z drugiej strony lustra)