Re: DSL Kilka pytać czysto technicznych

Autor: Tomasz Króliczek (krolik_at_wsi.edu.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 09:55:47 MET DST

Użytkownik "M-a-R-c-i" <marbara5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Czyli jednym słowem nie wykupować tej dodatkowej funkci routingu z
> translakcja nat, tylko wziąść podstawowe funkcje i zoorganizować kompa ( mam
> nadzieje ze celeron 266 64 Mb ramu 3Gb dysk styknie)
> i instalowac routing , maskarade dns, named, www, ftp, mapowanie portów.

Dokladnie, mam w tej chwili dokladnie taki sam komputerek, tylko ze
zamiast c266 jest P2 266. W zasadzie ewentualnie na co bym sie skusil
to dorzucil bym wiecej ramu, ale to tylko jezeli bedziesz na tym kompie
chcial zalozmy korzystac z linuxa i np. kde czy gnome. Tak to wystarczy.

> czy tak bedzie najlepiej ?
> Firewall chyba bedzie po stronie tpsa ? (obiecuja taki bezpieczny net hehe)
> proxy tez u nich.

Korzystajac z iptables i odpowiednio wszystko konfigurujac tez
bedzie bezpiecznie i to po twojej stronie.
pozdr