Re: Provider - nieuczciwy konkurent?

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_it.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 17:49:33 MET DST


root_at_stek.iig.pl writes:

> On Tue, 16 Jul 2002 00:38:30 +0200, Wojciech Gdela wrote:
>
> > Witam,
> >
> > Grubo ponad dwa tygodnie temu wysylalem prosbe do starego providera o
> > usuniecie tych wpisow, ale niestety nie ma zadnej reakcji. Co mam zrobic
> > z tym fantem i gdzie sie udac, zeby to w koncu pozbyc sie problemu?
>
> 1. dzwon do tego prowajdera, im czesciej tm lepiej (np co pol godziny)
> 2. kup telefon z mozliwoscia przekazania polaczenia dalej i jak klient
> bedzie dzwonil do ciebie z pretensjami to przekieruj do
> tamtego providera.
>
> Moze jestem brutalny ale usuniecie wpisow w dns to jest 5 min pracy
> i jezeli ktos nie zrobil tego w dwa tygodnie to znazy ze ma ciebie
> gleboko i mu wisi

Albo że wcięło mu maila w natłoku spraw albo że mail został wysłany na
niewłaściwy adres. Spokojnie. Może po prostu napisz jeszcze raz albo
zadzwoń?

        Jacek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:59:48 MET DST