Re: Moderacja - wolne zarty !

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.sitefinder.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 15:56:49 MET DST

On Wed, 3 Jul 2002 17:07:26 +0000 (UTC), Michal Zalewski
<lcamtuf_at_echelon.pl> wrote:

>Oj tam, Expert jest jak przyplywy i odplywy. Przychodzi, przechodzi.
>Teraz nawiedza bodajze pl.hum.tlumaczenia i pare innych miejsc.

...miedzy innymi wlasnie zajmuje sie budowaniem balonowej telefonii
komorkowej z nadajnikami umieszczonymi na balonach meteorologicznych

na cale szczeszcie jest jeden niuans dzieki ktoremu mozna stosunkowo
latwo wyfiltorowac zarowno expiera jak i caly watek przez niego
rozpoczynany, czyli czytam sobie usenet tak jakby expierda nie bylo.

--
futszaK
MSISDN 504213565   POTS (59)8339018