Re: Pod??czenie do netu

Autor: Lukasz 'Nestor' Szczepanski (nestor_at_fnet.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 16:18:27 MET DST

Uhh,

Przeciez ich glowny server ma pule IPekow, tak?
Czy do kazdego IP maja osobna karte? Nie sadze , bo plyt z tyloma PCI
jeszcze nie wymyslili.
Wiec skoro do ich servera przychodzi zadanie o dostep do IP:PORT'u to nie
jest wielkim problemem przekierowac go na ktorykolwiek z komputerow w sieci
192.168.x.x . Wszelakie zmiany adresu z lokalnego na zewnetrzny odbywaja sie
na bramce.

A co do kart, to nawet w glupim windowsie mozna miec kilka IP na jednej
karcie [2k/xp]

Swego czasu mialem providera ktory postawil u mnie DSLPipe'a. Na pajpie byl
przypisany IP, przekierowalem kilka portow na swoj komputer w konfiguracji
modemu i dzialalo jak marzenie :)
Wiec skoro sprzetowa bramka to potrafi, to i server na byle jakim *NIX'ie
bedzie umial.

Specem od sieci nie jestem, caly wywod opiera sie na doswiadczeniu po kilku
ISP :)

Pozdrawiam.

--
Nestor