Re: Podłączenie do netu

Autor: Pieta (pieta_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 00:17:37 MET DST

dkalwat_at_polbox.com (dakk) wrote in <aflbjb$d76$1_at_news.tpi.pl>:

>Chcę mieć stałe publiczne IP. W ich ofercie jest taka pozycja (160 zł /
>miesiąc).

niezle zdzieraja, u mnie w sieci publiczne ip kosztuje
100zl/rok(8zl/miech) !!!!

>Jednak mnie niepokoi jak mogą dać mi publiczny adres, kiedy
>komputery użytkowników (standardowy dostęp za ok.65zł/miesiąc)

a miesiecznie sobie licza 48zl za 128kbps i w nocy bez ograniczen

>Ma to wyglądać tak:
>mój komputer ma mieć dwie karty - jedna z adresem 192.168.a.b (do tej
>będzie podpięty kabel) a druga z moim adresem publicznym bez podpiętego
>żadnego kabla.

bez sensu, kombinuja cos za bardzo... przeciez mozna zrobic mapowanie
portow 1:1 i bedzie gralo... albo pelny routing

>Nie bardzo rozumiem jak to będzie działać?
>Czy rzeczywiście jest możliwe takie przerutowanie, żeby mój komputer był
>widoczny z Internetu pod moim adresem publicznym z tej drugiej karty?

moim zdaniem albo panowie cos kreca albo ty cos namieszales (moge sie mylic
of koz)

--
Piotr Szymanski
piotr.szymanski_at_cyberion.pl