Re: Moderowanie / mordowanie polipa.

Autor: futrzak (futrzak_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 21:24:32 MET

[Hamster: archive-copy of posted article (pl.internet.polip)]
Result: 240 article posted ok

"Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

> A mimo to pamiętam z okresu moderacji post puszczony dwa razy (tzn.
> dwa
> identyczne posty). Jak to możliwe?
>
> Proponuję stworzyć listę "problematycznych" adresów. Moderator będzie
> musiał
> akceptować tylko posty wysłane właśnie z nich, a reszta pójdzie
> automatycznie.

To ja dodam swoje trzy grosze - wysłałem post o problemach z dostępem do
serwerów Ery - komunikatów nie było - Era twierdziła, że działa a mój
post moderacji lub pomyłce moderatora się nie oparł - nie zamierzam tu
płakać - najwyżej nie będę szukał tzw. wsparcia na p.i.p.

p.c.n służy tematom czysto technicznym - p.i.p to lista poświęcona
_problemom polskiego internetu_.
Po części problemom merytorycznym, ISP itp.

Efekt jest taki, że ja mogę się zapisać jako rekordzista ;) - wysłałem
2001.11.09 - do dziś postu nie ma.

BTW - jeśli post jest odrzucony, to chciałbym wiedzieć o tym fakcie, a
nie czekać nie wiadomo na co.

Mam wrażenie, że chwilo to wylano dziecko z kąpielą. :(

--
Artur Maslag 'futrzak'