Re: no i znowu :(

Autor: adam / konta.pl (adam_at_konta.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 17:28:31 MET

Witam,

> tak, mam dokladnie to samo co ty. Dzieje sie to tak, jak wstane o 7 rano i
> zaczynam pingowac telia.net
> - wszystko ok. Ping 70. Mija godzinka ping 120, mijaja 2 godzinki 220, 3
> godzinki 600,4 godzinki 1300.
>
> Nie kapuje. Moze ktos mi podac jakis nr do polpaktu gdzie moglbym uzyskac
> informacji na temat takich dziwnych rzeczy?

A co tu do kapowania. Obciazenie od 7 wzrasta, apogeum jest (IMHO) w okolicy
godziny 11-16 i wtedy pingi sa najwyzsze... Moze pozostaje czekac na dalsza
rozbudowe (obiecane 900Mbit do konca roku) ? Bo co to jest 155 Mbit dla
calej 'polpakowej Polski'...
pozdr.

--
: : Adam Szendzielorz, www.konta.pl,