Re: Linia dzierzawiona i modemy ??

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_sekator.interdata.com.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 16:22:50 MET DST

Serwis Jubilerski <bh_at_sih.com.pl> napisał(a):
>[...]
>Oczywiście chodziło mi o 115 kilobitów (sorry za zamieszanie)

Zamieszania to ja wprowadiłem (puźno było).

>Kilka modemów testowałem i kicha (między innymi Goramo i
>ASDL Viper).

O goramo zapomnij na takiej odległości.

>Ponieważ do milionerów nie należę, nie stać mnie na kupowanie
>modemów na próbę, dlatego zależy mi na opiniach osób u których
>coś pracuje na podobnej linii.

Asmax-y powinno się dać wyporzyczyć na testy. Mnie Veracomp porzyczył.
Mój rekord na tych modemach to 7.5 km, dane mówią o 7km, trzeba sprawdzić.
A poza tym tak jak pisałem RAD-y, telindus-y ZyXele.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.