Re: Linia dzierzawiona i modemy ??

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_sekator.interdata.com.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 22:29:28 MET DST

Michal Listos <mcl_at_mtl.pl> napisał(a):

>b vs. B

Jasne, głupi błąd, sorry (duże K mnie zmyliło)
Jak 115kb to coś się znajdzie, można spróbować RAD-SRM31, Telindus HS
albo ZyXel Prestige (ten ma w danych mniej ale czasem chodzi na sporo
dłuższych liniach).

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.