Re: Linia dzierzawiona i modemy ??

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_sekator.interdata.com.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 14:53:35 MET DST

Serwis Jubilerski <bh_at_sih.com.pl> napisał(a):
>Witam
>Po raz kolejny zadaję to samo pytanie - sorry - ale
>do tej pory nikt nie doradził mi jak rozwiązać problem.
>Mam linię dzierżawioną o długości ok.9,5 km i potrzebuję
>uzyskać prędkość transmisji nie mniejszą niż 100 z hakiem
>Kb/sek. Jakie modemy, czy routery mam zastosować ?

Znaczy megabit. i 9.5 km. Tródna sprawa.
Pewnie coś by się znalazło, ale cena cię zabije.

>Cena jest oczywiście ważnym czynnkiem - łącze prywatne.
>Radzono mi zastosować przerobione karty ARCNET, ale

Kto ci to rzdził? na 9,5 km to co to by musiała być za przeróbka?
A Arcnet-y są jeszcze do zdobycia, nawet ktoś się ostatnio na newsach
ogłaszał.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.