Re: Uwaga na szantazystow z NASK!!!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 14:24:26 MET DST

Dnia 27 Jul 99 o godz. 23:01, Krzysztof Czuma napisal(a):

> Czytalem, a jakze. I twierdze, ze caly proces zmierza do _centralizacji_,
> tzn. wyraznego wydzielenia i zawezenia grupy osob, ktore kontrolowac beda
> system domen.
No coz, ja mam odmienne zdanie.
To co sie dzieje w tej chwili z domena glowna, mnie osobiscie sie podoba.
Jak by nie bylo, lepsze to niz dotychczasowy monopol NSI.
Chociaz bardziej mi sie podobala koncepcja wczesnego eDNSu - jeszcze za
Denningera ;-) - brak ograniczen w tworzeniu dowolnych TLD, pod warunkiem ze
jeden podmiot nie moze administrowac wiecej niz piecioma, i kazdy ustala w
swojej TLD reguly jakie chce...
Ale tak jak pisalem wczesniej, w tej chwili to juz nie ma szans, a poza tym
sam eDNS w pewnym momencie te reguly zmienil...
Na poczatku dzialalnosci eDNSu bylem jego bardzo mocnym zwolennikiem, ale
potem przestalem takim byc...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl