Re: numer IP

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_sekator.interdata.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 11:48:33 MET DST

Kopernik <mareksyc_at_friko5.onet.pl> napisał(a):
>Witam
>
>Po polaczeniu sie z numerem dostepowym TP S.A.
>nie moge uruchomic polecenia nbtstat -n aby odczytac adres IP jaki zostal mi
>przydzielony. Otrzymuje komunikat : Failed access to NBT driver 1
>W jaki sposób moge uzyskac mój IP.

Ja to robię przez "ifconfig ppp0", ale w moim systemie nie ma
polecenia nbstat.

PS.
Spróbuj "winipcfg" a na przyszłość pisz o jaki system chodzi.
Na niektórych grupach nie jest to oczywiste.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.