Zoltrix Phantom - pomocy...

Autor: Jurek (jurdor_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 23:25:58 MET DST


Chciałem oszczędzać i kupiłem modem Zoltrix Phantom 56k. Na początku
było całkiem O.K.:przez parę dni łączyłem się na 31600 bps (w moim
mieście tpsa ma modemy 33600 bps...albo coś koło tego - nie będę udawał,
że się na tym znam), co było chyba dobrym wynikiem. Ale nie wiedzieć
czemu bajka się skończyła i od paru tygodni idzie równiutko...14400 i
ani bajta więcej. Kombinowałem na różne sposoby (czyt. po omacku) i
nic...
Znajomy z tpsa sprawdził i podobno nie mam PCM-ki(tutaj mu ufam) a linia
jest w porządku (jak to sprawdzili..?). Jestem podłączony do cyfrowej
centrali.
Trzy dni temu połączył mi się jeden raz na 31600 (?) i jak do tej pory
nie powtórzył tego (Zoltrix ma się rozumieć). Próbowałem o różnych
porach dnia i nocy. POMOCY!!!(ze zmęczenia rymuję).

Zastanawiam się:
1.Co mogę jeszcze zrobić prócz kupna nowego modemu.
2.Czy mam jakieś szanse na wymianę na inny model w sklepie w którym go
kupowałem (czyli reklamacja).

Dzięki za cierpliwość, przepraszam za długie formułowanie myśli (chyba
się zaraziłem i mój układ nerwowy też pracuje na < 14400 bps) i BŁAGAM o
odpowiedzi na pkt.1 i 2.
                                 Pozdrawiam grupowiczów
                                                 JUREK.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:23:12 MET DST