Autor: Samotnik (michalj_at_wsi.edu.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 15:03:09 MET DST
Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> napisał(a):
>Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
>> Mniej skromnosci - napisz wyraznie "poza TASK". Tickety z NASK-u
>> wysylane sa najwyrazniej PO usunieciu awarii - jeszcze aktualnego mi
>> sie zobaczyc nie zdazylo...
>
>Mi zdarzyło.
Aha - *plonk* za dokonania z prhn.
-- Samotnik Michał Jęczalik Sr 0603 64-62-97 INFOGLAS - Bielsko-Biała http://www.infoglas.wizja.net/ oraz <--- michal/ * sieci komputerowe, Linux/UNIX, internet, obsługa firm, programy na zamówienie, tworzenie WWW, usługi nietypowe
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:23:11 MET DST