Re: Uwaga na szantazystow z NASK!!!

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_naftobudowa.ipl.net)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 11:23:59 MET DST

Artur Grzymala napisał(a):

> : To reasumujac dyskusje placic czy nie placic ?
> : o ile dobrze pamietam w czasie gdy to zamawialem cos tam mala
> : czcionka bylo ze moga sie zmienic zasady gry
> : a jesli nie placic to co im napisac zeby mi domeny nie wylaczyli ???
>
> 1. Informacja mala czcionka, ze moga cos zmienic odnosi sie do
> przyszlosci i nie mozna na jej podstwie wystawic faktury.
>
> 2. Faktura, ktora dostales jest na inna usluge, niz zamowiana przez
> Ciebie dwa lata temu (zreszta taka informacja pojawila sie 4 lutego
>

> 3. Obejrzyj dokladnie dziennik ustaw, na ktory sie powolano w fakturze
> [...]

Czy mozesz mi podeslac wzor pisma jaki im wyslales tez mam ochote na male
zamieszanie a pismo w sumie powinno byc standardowe ???
Poprzednia faktura jest ze stycznia 1998 (myslalem ze wczesniej) i nazywalo
sie to
"rejestracja nastepujacych domen internetowych:" (vat jeszcze na 7% i jako
usługa telekomunkacyjna )