Re: Uwaga na szantazystow z NASK!!!

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_naftobudowa.ipl.net)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 10:39:40 MET DST

"J.F." napisał(a):

> [...]

Hmm wlasnie dostalem fakturke za domene kupiona jakies 2 lata temu (com.pl)
termin platnosci 14 dni numer faktyury jest nip jest
powoluja sie na Dz U nr 154 poz 797 ze nie ma podpisu pana
Wiktora Krzanowskeigo Dyrektora technicznego NASK

To reasumujac dyskusje placic czy nie placic ?
o ile dobrze pamietam w czasie gdy to zamawialem cos tam mala czcionka bylo
ze moga sie zmienic zasady gry
a jesli nie placic to co im napisac zeby mi domeny nie wylaczyli ???