Re: Uwaga na szantazystow z NASK!!!

Autor: Konrad Gizycki (biuro_at_magikon.com.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 08:24:09 MET DST

Artur Gzymala wrote:

> Moim skromnym zdaniem, wskazane jest odeslanie rzeczonych faktur listem
> poleconym do NASK wraz z zadaniem wyjasnien oraz jednoczesne zawiadomienie
> prokuratury o probie dokonania przestepstwa.

Tym bardziej ze np. mnie przyslali cos co nawet trudno uznac za fakture.
Bez mojego nipu bez miejsca na moj podpis, date otrzymania, a przeciez
nie maja mojej zgody na wystawienie faktury bez mojego podpisu.

Pozdrawiam
Konrad Gizycki
Konrad Gizycki email:sms_at_magikon.com.pl
                http://www.sms.magikon.com.pl
                http://www.magikon.com.pl