Re: Internet globalna wioska???

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 07:31:37 MET DST

On 15 Jul 1999 23:34:59 +0200, lukie_at_rotfl.eu.org
(=?iso-8859-2?q?=A3ukasz?= Grochal) wrote:

>No popatrz. A krótkofalowcy uważają to za objaw dobrego wychowania
>i wręcz konieczność. Ot, taka drobna różnica...

Kwestia utartych przyzwyczajen.
Zauwaz, ze czlowiek zachowuje sie tak, jak ludzie wokol niego, to taka
cecha ludzka.

Za starych czasow, kiedy rodzilo sie krotkofalarstwo, zeby zostac
upowaznionym do posiadania indywidualnej stacji trzeba bylo bardzo
wiele punktow spelnic.
Dawno doceniono juz lacznosc jako narzedzie wladzy, a pasma amatorskie
raczej trudno bylo kontrolowac.
Trudnosci ze zdobyciem uprawnien owocowaly poszanowaniem pasm i
panujacych na nich przepisow.
Obecnie, mimo zliberalizowania przepisow mlodzi chcac czy nie chcac
patrza jak sie zachowuja inni i biora z nich przyklad.

W Internecie mamy sytuacje zgola inna, kiedy ja wchodze na liste
dyskusyjna i widze ze wiecej xyfek jest niz imion i nazwisk, a
sympatia dla xyfek jest z mojej strony ogromna to sobie rowniez sie
nia posluguje.
Do tego dochodzi jeszcze cos takiego jak podpisywanie sie adresem
e-mail-owym (gdzie jest rowniez moja xyfka) aby byc rozpoznanym w
powazniejszych publikacjach, gdzie xyfki uzywac nie wypada.

A wspomniane przez Ciebie krotkofalarstwo ma wlasnie ta ceche, ktorej
mi w Internecie brakuje (co nie nie znaczy ze inet jest gorszy, wrecz
przeciwnie, na wiele innych zalet ktorych krotkofalarstwo nie ma),
czyli niemal stuprocentowa znajomosc okolicznych krotkofalowcow.

futszak
0603 237728

------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
0202122 -> darmowy dostep do internetu juz od 3 tys. zl / mies.
--- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----