Re: Polski (i nie tylko) IRC

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 00:24:44 MET DST

Robert R.Wal wrote:

> Znik... I Ty to piszesz, człowiek, który kiedyś na kilka tygodni wybrał
> sobie za cel w życiu uprzykrzanie życia stałym bywalcom #amigapl?
>
> Śmieszny jesteś...

wiem :) i smiac sie lubie :))))
btw. coz na to poradze ze wlasnie na tym kanale byly cale tabuny
ludzi ktorych malo nie rozerwala od srodka wewnetrzna pasja
i chec ochrony amigi nawet przed najbardziej bzdurnymi argumentami,
co skrzetnie wykorzystywalem :)

btw. tacy chorzy fanatycy odeszli do pecetow. zostali ci porzadni.
oni nie wdaja sie w glupie dyskusje :)

tak czy inaczej w wiekszosci przypadkow IRC to strata czasu.

ps: oj widze ze sie ciagle na mnie gniewasz. trzymaj to i to mocno,
    bo mam zainstalowanego klienta irca 2 :) czasaaaaaaaami
    bywam na kanale #os/2pl .

--
/===================================\    oOOo    W temperaturze zera