Re: Kolejny pad lacza TPSA<->teleglobe

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 22:28:08 MET DST

On 16 Jul 1999 18:51:47 GMT, Piotr Kucharski wrote:
>Z tego co zrozumiałem, TPSA tłumaczy to tym, że na początku specjalnie
>przewymiarowali przepustowość łącz i w ramach ,,promocji'' można zapychać
>ile się da. Jeśli przybędzie klientów na łączu, to przepustowość spada
>i spada i spada... do CIRu.

Z tym "do CIR" to nie jest takie pewne - w cennikach pisze ze ramki
wykraczajace poza CIR beda mialy ustawiony bit DF, ktory przy natloku
w sieci znaczy ze mozna taka ramke po prostu wyrzucic na dowolnym
wezle FR.
Jesli beda takie straty - to moze na transfer po IP miec wplyw
znacznie gorszy niz sie wydaje - bo przepustowosc CIR zapchaja
retransmisje.

A jak natlok sie zdarzy wiekszy - no coz, z pustego i Salomon nie
naleje - zgina i ramki "uprzywilejowane".

J.