Re: Re: Internet globalna wioską ???

Autor: dj.futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 07:10:27 MET DST

On Wed, 14 Jul 1999 23:28:31 GMT, rwschod_at_free.polbox.pl
(=?ISO-8859-2?Q?Robin_Wsch=F3d?=) wrote:

>ciekawe jak ?
>
>nntp już jest powiązane z lokalizacją wysyłającego przez nntp-posting-host,
>tyle, że to jest lokalizacja w internecie a nie fizyczna, no i bardzo dobrze,
>nie ma żadnego uzasadnienia zmuszanie do ujawniania lokalizacji fizycznej

W przyszlosci, kiedy Internet zacznie docierac blizej ludzi (mam na
mysli lacza stale) lokalizacja internetowa sila rzeczy bedzie
powiazana bardziej niz teraz z lokalizacja fizyczna i nie bedzie juz
pppmiastowojewodzkie, tylko login.osiedle.dzielnica.miasto i bedzie
wreszcie fajniej, a jak nawet ktos bedzie staral sie sprawe zamotac
wprowadzajac zamiast proponowanej przeze mnie lokalizacji znowu jakies
dziwne ppp1297834691237 to i tak sprawa bedzie do zalatwienia,
wystarczy tylko troche po Sieci pogrzebac, ale pytanie po co motac ???

futszak
0603 237728

------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
0202122 -> darmowy dostep do internetu juz od 3 tys. zl / mies.
--- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----