Re: TPSA i niedoszle polaczenia do internetu

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 12:38:17 MET DST

>Czesc.
>
>W umowie dot. uslug TPSA jest napisane ze impulsy sa zaliczane
>po nawiazaniu polaczenia.
[...]

Ile razy mam pisać na tej grupie, że sprawa jest do wygrania?

"W uzasadnieniu przypomniałem o _usłudze_teleinformatycznej_
świadczonej przez TPSA pod numerem 0202122 która _nie_została_
zrealizowana_ (wiele razy) a która _została_uwzględniona_ w w.w.
fakturze. Opisałem przy tym dokładnie co się działo (tzn. po jakim
czasie zrywało połączenia, lub sytuację kiedy nie dochodziło do
ustalenia protokołu TCP/IP) oraz _numer_homologacji_modemu_. Przyszedł
pan monter sprawdził modem (formalność, sam mu dyktowałem nr. bo
dojście do modemu było fatalne a byłem akurat on-line) i po pewnym
czasie przyszło pisemko, że reklamacja została uznana."

ps. Na czas reklamacji można pożyczyć od kogoś modem z homologacją.

--
Mr.FX [myryfykysy]