Re: Internet globalna wioska???

Autor: dj.futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 07:19:08 MET DST

On Sun, 11 Jul 1999 21:18:49 GMT, nina_at_friko.onet.pl (Nina Liedtke)
wrote:

> Powtarzasz to z takim przekonaniem, że prawie zaczęłam Ci wierzyć. W
>sumie dobrze, że mi tego nie powiedziałeś, kiedy szłam poznać swojego
>najbliższego 'sieciowego sąsiada' z SGH, bo bym się pewnie przejęła i
>nogę złamała gdzieś po drodze z gmachu F do gmachu G ;)

...co innego na uczelni, gdzie tak naprawde znamy sie bo razem
probojemy sie dopchac do oblezonych terminali, gdzie konta mamy
praktycznie na tych samych serwerach, a co innego w miescie, czy tez
na osiedlu, gdzie takich ulatwien nie ma :-(

futszak
0603 237728