Re: Internet globalna wioska???

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 11:00:03 MET DST

: Mnie tez czasem mieszaja z blotem, uwazam to za smieszne,
: a juz na pewno osmieszajace mieszajacych.
Ciekawe, czy osoby, ktore ty wymieszales - przyprawiajac tak powstala
miksture szczypta swojej ignorancji - tez przepelnia bezgraniczna
radosc?

: Natomiast za rownie smieszne uwazam uzywanie
: pseudonimu z powodow wyzej przedstawionych.
Ja uwazam takie postepowanie za kurtke z wezowej skory.

: Jak widac, Internet moze dac
: duzo radosci (przy wlasciwym uzyciu).
Perwersyjnej.