Re: Kolejny pad lacza TPSA<->teleglobe

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 00:56:32 MET DST

Grzegorz BRZESKI <gregory_at_webcorp.com.pl> wrote...
> Nalezy wiec wybrac innego operatora ktory posiada wiecej lacz
> miedzyoperatorskich (wlaczenie z laczami do operatorow zagranice).
> Prosze pamietac iz TPSA oferuje IP (Internet) za darmo, a wiec nie
> nalezy chyba oczekiwac zbyt duzej jakosc uslug darmowych.

A o czym maja pamietac osoby korzystajace odplatnie z uslug
innych providerow, lecz skazani na dokladnie te same lacza?

Czy ktorys z polskich providerow wpietych do TPNet lub Polpak
poinformowal swoich klientow, ze od dzisiaj jedyna wyszukiwarka
bedzie dobra pamiec, bo lacze TPNet-ICM takze lezy?
Czy umiescili choc wzmianke o tym w swoich serwisach www?

Czy istnieje w polskim internecie miejsce, gdzie mozna uzyskac
informacje o awariach innych poza *ASK?

Ktory z portali internetowych pretendujacych do miana najlepszych
podal informacje o "padzie" lacza TPNet-TeleGlobe? Na niektorych,
link "Wiadomosci" nawet nie jest aktywny.

Prawda jest taka, ze caly ten polski - pozal sie Boze - internet,
to potezna kicha.
Wielcy Mogolowie tutejszej infostrady buduja nam ja w tym
samym tempie, co Kulczyk swoj odcinek A-2. I w podobnym
majac powazaniu klientow wybierajacych sie w podroz.
Za to wizji mamy pod dostatkiem i we wszystkich koniunkcjach.

I kazdy tylko wyciaga palec w strone TePSY, wskazujac
pochodzenie smrodu w polskiej internetowej sadzawce.
Kapia sie w niej wszyscy, ale jak kupa wyplynie na wierzch,
to kazdy rzuca sie do badania jadlospisu TePSY. Po czym
kiwa z politowaniem glowa i mowi: "No tak, znowu sie nazarla
tych lamerow. Nie dziwota, ze wszedzie tak cuchnie".

Ciekawe, czy w Londynie tez tak mowia o free ISPs, ktorzy
pewnie niebawem calkowicie zdominuja rynek brytyjski?

Pozdrawiam,

Moi