Re: Odp: Odp: czy dzisiejsze oplaty za polaczenie z 0202122 sa sluszne?

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_sekator.interdata.com.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 22:54:28 MET DST

Orion <orion2000_at_bbs.chip.pl> napisał(a):

>Mnie też, ale że jestem skazany na Microsoft to niestety muszę się z tym
>pogodzić...

To że musisz mieć windowsa nie usprawiedliwia stosowania dodatkowych
"dobrodziejstw" w stylu rzeczonego outlook-a.

>Swoją drogą, nie wiecie skąd można ściągnąć dobry i freewarowy program
>pocztowy?

A w Internecie szukałeś?
A tak poważne, to do poczty całkiem dobrze nadaje się Netscape.
U mnie w firmie jest sporo windozów (taż mam) i ani jednego outlook-a.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.