Re: WWW do przeszukiwarek

Autor: Slawek Zak (zaks_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 01:18:13 MET DST

** "jermak" <jermak_at_friko.onet.pl> napisał:
jermak> Mam pytanie, otoz mam juz zrobiona strone internetowa i jest
jermak> ona juz na serwerze onet (udostepnione miejsce ze wzgledu na
jermak> posiadanie konta na tym serwerze), jednak nie wiem jak zglosic
jermak> ja do przeszukiwarek.
Większość z nich ma na witrynie odnośnik o nazwie "Submit URL" lub
podobnej, wpisujesz tam adres swojej strony i już.

--
The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.
(The Unix Programmer's Manual, 2nd Edition, June 1972)