Re: Re: Internet globalna wioską ???

Autor: dj.futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 07:46:32 MET DST

On 9 Jul 99 08:13:46 GMT, raj_at_wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Popraw prosze polskie literki bo masz windziane.

Generalnie nie uzywam polskich, ale ten txt byl juz taki i nie chcialo
mi sie porawiac, niemniej jednak skoro mam windziane to juz nie bede i
bede mial na uwadze to nastepnym razem.

>A często bliżej go poznam dopiero przez Internet... :-)

To nie czesto, tylko baaaardzo zadko, przynajmiej w odniesieniu do
najblizszego sasiada :-(

>Dziwne jak to w takim razie jest, że np. my na pl.regionalne.krakow jakos
>sie znamy nawzajem, a nawet spotykamy sie na imprezach...

Pytanie nr.1:
Jaki jest stosunek uzytkownikow Internetu siedzacych na
pl.regionalne.krakow w stosunku do ogolu uzytkownikow Sieci z
krajkowskiego rejonu ???
0.1% ???

Moja proba stworzenia pl.regionalne.pomorze-srodkowe skonczyla sie
wysmianiem mnie przez ludzi z pl.regionalne.szczecin i tu im sie nie
dziwie zwazywszy na warunki na jakich sa tworzone grupy regionalne, co
wcale nie oznacza za uzytkownikow Internetu na Pomorzu Srodkowym nie
ma, ot poprostu nie ma metody na rozpoznanie sie takiej jak w radiowym
hobby.
Pewnego rodzaju rozwiazaniem bylby centrex o czym mialem okazje pisac
dla jednego z internetowych pism, ale zwazywszy na to, ze dzieki
wsparciu naszych kochanych rodzimych telcomow, ktore utrudniaja jak
moga rozwoj tego typu dostepu, centrex sie nie rozwija tak jak
rozwijac sie powinien :-(

>Wiem ze na niektorych innych grupach newsowych jest podobnie - znaja sie
>tez w realnym zyciu ludzie z irca... Cos ci sie pozajaczkowalo...

To samo co odnosnie news-ow, poprostu ciezko mi jest spotkac ludzi z
mojej okolicy, zgodnie zreszta z rachunkiem prawdopodobienstwa,
chociaz ostatnio w przypadku IRC-a cos sie ruszylo, bo ci co maja
wchodzic robia to z reguly pare minut po 22, ale to i tak nie jest
rozwiazanie, bo wielu ludzi i tak sie nie zna :-(

>A nie jest? Co masz w naglowku "From:" kazdego postu???

...to co w 99% przypadkow (rowniez i w moim, nie przecze) ma sie nijak
do lokalizacji, tak sie dziwnie przyjelo, dlatego moim zdaniem NNTP
powinno byc powiazane z lokalizacja w sposob scislejszy niz to sie
dzieje obecnie.

>Przeciez tak jest...

Oplata ryczaltowa ???
GDZIE ????

Ja nie od tych co sie czepiaja (mam nadzieje), ale wydaje mi sie ze
obecny system oplat raczej nie wplywa na rozwoj takich uslug jak IRC
:-(

Tomek Kruk
nick.futszak
http://www.telefonia.w.pl