Re: Internet globalna wioska???

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 11:58:26 MET DST

Michal Sobkowski <michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de> wrote:
: "J.F." wrote:

: A w życiu też przedstawiasz się J.F.? Jeśli jednak podajesz nazwisko, to
[----]
: Rozumiem chcących zachować anonimowość na *.seksie czy *.medycynie.
: Rozumiem piratów i chakeróff. Ciebie nie rozumiem... %-\

A ja rozumiem. Jarek wstydził się pewnie, że pod względem liczby
wysłanych artykułów ustępuje tylko Grzegorzowi "Znikowi" Szyszle...
Poza tym, może obawiał się reakcji swojego szefa, gdyby powyższa
informacja do niego dotarła ("To ja Panu płacę za pisanie na newsy??")
;-)))

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O