Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 08:44:57 MET DST

On Fri, 9 Jul 1999, Michal Mosiewicz wrote:

> [...]
[...]
> Jak ktoś wobec oczywistego zapotrzebowania rynkowego, robi polityczny
> unik, to wiadomo, że zazwyczaj u podstaw leży technologia.

Akurat w tym przypadku nie wydaje mi sie - skoro Polcard jest w stanie
zautoryzowac w czasie rzeczywistym transakcje przychodzace z POS-ow lub
telefonicznie, to dlaczego nie moglby tego samego robic z transakcjami
internetowymi? Przeszkod technicznych nie ma.
Jak wroce do Krakowa, to znajde w domu e-mail do goscia z Polcardu, z
ktorym mozesz sobie podyskutowac na te tematy, jezeli jestes
zainteresowany...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl