Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 17:46:33 MET DST

On 02 Jul 1999 22:51:55 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

>Malych sum nikt nie potwierdza, nie oplaca sie.

Zalezy od organizacji - moze i nie oplaca jak klient w kiosku kupuje
papierosy, ale jak jest supermarket [zachodni], to kazdy zakup karta
przechodzi przez komputer. Moze i ma mechanizmy ze autoryzuje tylko
drozsze zakupy ale watpie ..

>Tak jakby ktos poszedl do knajpy i potem czekal, az kelner dodzwoni sie
>np. do Polcardu. Bez sensu.

A kelner ma elektroniczny POS i przykazanie poczekac na autoryzacje.
Sens czy nie - to nie Ameryka - nikt Ci nie kazal karta placic,
nie masz gotowki to czekaj :-)

J.