Re: Raport: internet w polskim biznesie (i zyciu)

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 12:30:36 MET DST

Dnia Thu, 1 Jul 1999 18:25:31 +0200, Moi zeznaje:
>Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> wrote...
>Jesli masz na mysli serwer o oczywistej dla wszystkich inwestorow
>gieldowych na calym swiecie nazwie YOGI - to istotnie, pare lat.
        No tak. Bo kamieniem milowym w rozwoju inetu jest
to, że teraz mają własny DNS.

>Gosciny na IKP i ATM tez bym nie przecenial.
        whatever..

>A co maja wspolnego banki z secure servers?
>Od bankow wystarczy, ze wydaja karty platnicze.
        Ktoś musi bezpiecznie potwierdzać autentyczność tych kart.
W Polsce robi to PolCard, który ZTCW nadal jest kilkanaście lat
do tyłu jeśli chodzi o metody.

>Sla spam.
        Wszystkie sklepy on-line ślą spam? To ciekawe...
Ile na przykład dostałeś spamu reklamującego iskelp.unicef.org.pl?

> Poza tym, 90% firm direct marketing funkcjonujacych IRL
>jest aktywnych z ta sama oferta w Sieci (dane amerykanskie).
>Hint dodatkowy (bo widze, ze Ci slabo idzie): sprzedaz wysylkowa.
        Chodzi Ci o to, że nikt nie kupuje samochodu w sprzedaży
wysyłkowej? ;-)

>Jak zwykle szarmancki:
>ktoremu, mimo kolejnego wysilku, znow nie udalo sie zablysnac.
"to są słowa twoje, a to nie są słowa moje"

bart

--
/tmp$ strings Happy99.exe | head -n 1
This program must be run under Win32